Rozszerzenia informacji w witrynie wreszcie po polsku

  • 21 Sty, 2016
  • Edyta Wsół
  • Komentarze: 0
  • rozszerzenia reklam

Dostępne od kilku miesięcy rozszerzenie informacji w witrynie w Google AdWords doczekało się polskiego tłumaczenia. Chodzi dokładnie o nazwy kategorii w nim wykorzystywane.

Czym jest rozszerzenie informacji w witrynie?

Rozszerzenie informacji w witrynie umożliwia reklamodawcom umieszczenie przy reklamie dodatkowych informacji o produkcie lub usłudze w ramach jednej z 13 kategorii. Ich przykładowe typy to: miejsca docelowe, usługi, kierunki studiów, typy lub style. W ramach każdej kategorii Google pozwala wypisać do 10 wyrażeń odpowiadających danej kategorii. Dzięki temu rozszerzeniu można uszczegółowić w otoczeniu reklamy wachlarz oferowanych produktów lub usług.

Co się zmieniło?

Reklamodawcy mogli korzystać do tej pory z kategorii w języku angielskim, jednak w towarzystwie tekstu reklamy napisanego po polsku, reklama nie wyglądała na spójną. Od 21 stycznia Google wprowadził możliwość wyboru nazw kategorii w następujących językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim, japońskim, portugalskim, holenderskim, rosyjskim, polskim i szwedzkim. W rezultacie zamiast “amenities” przy reklamie wyświetlą się “udogodnienia”, a “featured hotels” zastąpią “polecane hotele”. Od razy brzmi lepiej, prawda? :)

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *